אמנת השירות

טריו מתחייבים לנהל קשר אישי עם הלקוחות לאורך זמן ועל בסיס אמון מלא ללא פשרות עם מקצועיות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר !

אנו מתחייבים להעניק שירות אישי, מקצועי ואיכותי, בנוסף לנהוג בהגינות והוגנות תוך מתן כבוד לכל לקוח ולכל פנייה באשר היא ולכבד את פרטיות הלקוח באשר הוא.

אמנת השירות מבוססת על חוזר שירות סוכנים ויועצים ללקוחות שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 01 במאי 2018, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:

  • להעניק מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמו פגישה או לשוחח איתו.
  • להעניק תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, יספקו מענה ראשוני לכל פנייה, וימסרו  תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך 2 ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • להעניק מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה וכל זאת תוך 7 ימי עסקים.
  • למסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותנו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך 3 ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
  • למסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויותיו, ויביאו לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה וכל זאת תוך 2 ימי עסקים.

לאורך הזמן חלים לא מעט שינויים במצבך ובמצב משפחתך, שינויים שאנו כסוכני הביטוח שלך לא יכולים לצפות או לדעת בזמן אמת ללא עדכונכם !

נשמח לקבל את עדכונכם בהקדם האפשרי אם חלו אחד מהשינויים הבאים:

  • הצטרפות למקום עבודה חדש
  • עזיבת מקום עבודה
  • גידול בשכר
  • שינוי מבנה הפרשות בשכר
  • שינוי מקצוע
  • שינוי מצב משפחתי
  • שינוי מצב בריאותי
  • הפסקת עישון
  • וכל מידע שלדעתכם עלול להשפיע על עתידכם !

רוצים לדבר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן